APA KATA HATI HARI INI



Thursday, December 6, 2012

Fateh yang sentiasa sihat, ramah dan cumelll

Sayyangggggg....
That is always the first word comes from my mouth each time I fetch Fateh from his nursery. I love him so much...mana taknya, anak...kita yang mengandungkan dia juga yang lahirkan dia dengan izin Allah.
Fateh sekarang dah 3 bulan setengah. Dalam 3 bulan ni, dah dapat rasa macam mana mama sendiri sayangkan diri ini yang tak berapa nak baik ni. Jadi, bagi saya bila dah ada anak sendiri, ianya satu tanda dan kejadian yang konsisten untuk saya sentiasa muhasabah diri sendiri. Lebih faham, lebih insaf, lebih berusaha untuk jaga hati dan berbakti pada Mama, Abah, Umi dan Ayah.

Hampir sebulan Fateh tak berapa nak sihat sangat...selsema dan batuk berkahak. But I always set in my mind a positive thought so that a positive action and aura are always overwhelming the house and people live in. Baby bila tak sihat memang kesian dan merisaukan. Tapi ibu mestilah sentiasa cool dan tak cepat panik. Banyak perkara yang saya belajar dan banyak lagi perkara yang akan saya belajar sepanjang hidup ini. Things happened with a lesson and wisdom. Alhamdulillah Fateh makin sihat, kuat, gagah dan cumelll selalu.

Senyum-senyum selalu sayang

Fateh yang ramah melayan tetamu semasa Majlis Aqiqahnya.
Dah besar dah anak ibu.

-blog adjopurned-



No comments:

Post a Comment