APA KATA HATI HARI INI



Monday, July 16, 2012

CELIK MOMZ DI JAKIM PUTRAJAYA

Assalamualaikum ...

Dah lama sangat tak update blog ni...Alhamdulillah saya sekarang dah minggu pregnancy yang ke 36, 8 bulan 3 minggu. Syukur ke hadrat Allah atas kesihatan dan nikmat yang dianugerahkan. 

14 Julai 2012 hari tu, saya dan adik saya Ila menghadiri Seminar yang dianjurkan oleh AsSohwah...CELIK MOMZ. Penceramahnya ialah Prof. Dr. Muhaya Mohamad. Mesti korang ingat untuk ibu-ibu dan bakal-bakal ibu je kan...sebenarnya ia lebih kepada memperbaiki diri untuk menjadi hamba Allah yang lebih baik...hidup hanya untuk mendapat keredhaan-Nya sebagai bekalan di kehidupan selepas tu.

vid-celik-momz

Alhamdulillah banyak ilmu yang diperolehi, tinggal amal atau tidak. Seminar ni mengubah pandangan saya terhadap seseorang dan sesuatu. Dari negatif kepada yang positif... negatif adalah satu feedback dan cermin kepada sifat kita. 

Yang best juga, dapat jumpa kawan-kawan tempat kerja dan Nad, kawan belajar dan kawan serumah masa chambering dulu...dah lama sangat tak jumpa dia...rupanya rumah kami dekat-dekat je...Alhamdulillah. Akan ada lagi seminar Prof. Dr. Muhaya pada bulan Oktober nanti...niat di hati nak ajak mama dan adik2 serta suami. Suami nak join sebenarnya CELIK MOMZ hari tu, tapi dia ada kursus pula. So, kitorang berdua daftar pula untuk join Seminar anjuran Brainy Bunch International School pada 28 Julai nanti...Mudah-mudahan dipermudahkan Allah.

-blog adjourned-

No comments:

Post a Comment