APA KATA HATI HARI INI



Wednesday, April 6, 2011

Sibuk dan ujian Allah ...

Disebabkan kekangan kerja dan fikiran yang tak dapat dielakkan, maka tertangguhkanlah dan terhentilah seketika pembikinan blog ni..
tapi takpe Alhamdulillah semangat tu masih ada...
Sekarang ni apa yang saya nampak, kitaran tidur saya amatlah tidak bagus..
apa yang saya dapat simpulkan, saya kurang mengantuk pada waktu pagi bila saya tidur pada waktu malamnya selepas pukul 12 mlm..
kalau tido pukul 11 ke 10, saya amatlah mengantuk pada waktu pagi..menguap je beratus kali ...plus, penambahan berat badanlah kan...ni lagi satu, masalah, orang yang nak kahwin selalunya turun berat badan, ni makin bertambah pulak...
Persiapan kahwin yang lagi 2 bulan ni, banyak yang tak buat lagi...
inilah ujian Allah..Allah bagi kerja dan tanggungjawab yang banyak untuk menguji hamba-Nya..sama ada ingat kat Dia tak... merungut tak..mengeluh tak...
pandai urus masa ke tak..jaga solat ke tak ...Kesimpulannya, SABAR tu kena ada ... tak tahulah sampai bila boleh bersabar..
harap-harap diberi kesabaran yang tinggi hingga akhir hayat.

-blog adjourned- 
(ke bila? tak tau..)

No comments:

Post a Comment